Hyper Scape beklentileri karşılayamadı: Ubisoft sorunları belirledi

Hyper Scape beklentileri karşılayamadı: Ubisoft sorunları belirledi
Ubisoft'un battle royale oyunu Hyper Scape, kendisini aynı türdeki diğer oyunlardan ayıran farklı özelliklere sahip olsa da beklentileri karşılayamadı. Yayıncı oyunun temelinde büyük revizyonlar yapmaya hazır. Geliştiriciler daha...

Ubisoft'un battle royale oyunu Hyper Scape, kendisini aynı türdeki diğer oyunlardan ayıran farklı özelliklere sahip olsa da beklentileri karşılayamadı. Yayıncı oyunun temelinde büyük revizyonlar yapmaya hazır. Geliştiriciler daha geniş bir oyuncu tabanına hitap etmelerine engel olan sorunları beş ana başlıkta tanımladı.

Ubisoft açıklamasına göre Hyper Scape, Temmuz ayında PC lansmanı ve Açık Beta sürecinde başarılı olsa da, Ağustos ayında yayınlanan konsol sürümüyle beklentileri karşılayamadı. Oyunculardan gelen geri bildirimler, oyunun hızlı temposunun ve farklı mekaniklerinin beğeni topladığı yönündeydi. Ancak yayıncı, oyunun hedeflenen başarıyı yakalayamadığını düşünüyor. Ubisoft, geliştiricilerin odaklanacağı sorunları ve eksiklikleri açıklayarak değişimin başladığını açıkladı.

Ubisoft Hyper Scape'i daha ilgi çekici bir oyuna dönüştürmek istiyor

Hyper Scape, ücretsiz battle royale oyunu

İlk olarak Ubisoft, Hyper Scape'in her zaman yüksek beceri seviyesi gerektirmesini istedi. Ancak veriler, bu seviyenin oyuncu kitlesi için yüksek olduğunu açıkça ortaya koydu. Yeni oyuncular oyunu öğrenmekte ve oynamakta zorlandı. Özellikle konsollarda düşmanlara nişan almak, takip etmek ve hasar vermek oldukça zor. Ubisoft battle royale rekabetini daha kolay ve anlaşılır hale getirmeyi amaçlıyor.

İkinci olarak Ubisoft, Hyper Scape'i ilk kez deneyimleyecek oyuncular için ilgi çekici bir oyuna dönüştürmeyi planlıyor. Hyper Scape şu anda yeni oyuncuların öğrenmesi ve başarılı olması için yeterli zaman ve fırsatı sağlamıyor. Yeni gelenleri oyuna hızlı bir şekilde adapte etmek ve oyunda etkin duruma getirmeye yardımcı olacak eğitim etkinlikleri sağlamak öncelikli hedeflerden biri.

Hyper Scape'in Crown Rush modunun tek başına yeterli olmadığını düşünüyor. Geliştiriciler oyuncu sayısı ve hedefler açısından değişiklik gösterecek ek modlar ve aktiviteler sunmak için çaba harcıyorlar. İlk olarak yeniden doğma sistemlerini ve deathmatch tarzı bir oyun modunu uygulayacaklar. Ayrıca sınırlı süreli modlar da planlıyorlar ve birden fazla oyun modunu desteklerken oyuncu tabanını bölmeden yönetebilmenin yollarını arıyorlar.

Hyper Scape, Ubisoft

Hyper Scape oyuncularının oyuna bağlı kalmaları için yeterli orta ve uzun vadeli hedef yok. Ubisoft, Oyuncu Sıralama sisteminin ilk versiyonunu Sezon 2'de tanıtacak. Daha fazla ilerleme sistemi ve rekabetçi hedefler, maç sayısının ve sürekliliğin artmasını sağlayabilir. Son olarak geliştiriciler, çapraz platform desteğini oyuna planlanandan daha erken getirmeyi planlıyor. Farklı platformdan oyuncuların bir araya gelmesi, daha geniş bir havuz sağlayacak.

Hyper Scape ekibi, Rainbow Six Siege geliştiricileri ile benzer adımlar atarak oyunu daha başarılı bir konuma taşımaya çalışacak. Ubisoft, Sezon 2'de bu hedeflere ulaşmak için oyunda daha sık güncellemeler getireceğini ve toplulukla daha sık iletişim kuracağını belirtiyor. Geliştiriciler yukarıdaki hedefler doğrultusunda oyunu daha ilgi çekici hale getirmeye çalışacaklar.

Hyper Scape Sezon 2, 6 Ekim'de başlayacak. Ubisoft'un gerçekten iyi olduğu bir şey varsa, o da beklentileri karşılamayan oyunları parlatarak uzun süre desteklenen oyunlara çevirmek. Hyper Scape'i hem topluluğun hem de geliştiricilerin gözdesi haline getirmek istiyor.

Hyper Scape Sezon 2 fragmanı: