Hitman 2 içerik yayınlama modelini değiştirecek

Hitman 2 içerik yayınlama modelini değiştirecek
IO Interactive, 2016'da yayınlanan Hitman'in başarılı bir grafik sergilediğini düşünüyor. Hem eleştirel hem de ticari olarak, oyun iyi performans gösterdi. Ek olarak, geliştirme ekibin üyeleri ve takipçiler Hitman'in bölüm tabanlı...

IO Interactive, 2016'da yayınlanan Hitman'in başarılı bir grafik sergilediğini düşünüyor. Hem eleştirel hem de ticari olarak, oyun iyi performans gösterdi. Ek olarak, geliştirme ekibin üyeleri ve takipçiler Hitman'in bölüm tabanlı yaklaşımı benimsemesinin keyfini çıkardılar. Hitman 2, şaşırtıcı şekilde tam oyunu bir seferde yayınlayarak daha geleneksel bir model sunacak.

Hitman 2 geleneksel yayın modeline geçiyor

PAX West 2018 sırasında, IO Interactive'den Sven Liebold, Hitman'dan Hitman 2'ye geçiş konusunda GamesIndustry.biz'e konuştu. Bağımsız stüdyo öncelikle yayın haklarını elinde tutarak yayıncı olarak Warner Bros.'u seçti. Liebold'a göre stüdyo bu karardan önce bile, bölüm tabanlı yayın modelini değiştirmenin en iyi yol olduğunu biliyordu:

"Devam zincirini biraz ayırmak istedik ve yeni trend olan oyun servisleri yerine, oyuncularımıza hizmet etmek bizim için önemli. Topluluk bizim için çok şey ifade ediyor ve bence bu, stüdyo için de çok büyük bir adım. Çünkü bu aslında bir Hitman 3'ün ve Hitman 4'ün de olacağı anlamına geliyor. Ve hepsi aynı zaman çizgisinde görünecek. Birkaç yıl içinde 20'den fazla bölgede tasarlanan bir oyunu oynayabileceğiniz anlamına geliyor ve bu bizim için çok heyecan verici."

Hitman 2

Seriyi genişletmek, yalnızca bölüm üretmeyi gerektirmez. IO, Hitman için bir dünya yaratmayı hedefliyor; bu 2016'daki bölümlerin ötesinde. Hitman'e sahip olan oyuncular için yenilenen seviyeler, devam oyunu yayınlandığında ücretsiz DLC olarak sunulacak.

Liebold, Hitman'ın bölüm tabanlı çıkışının ve Hitman 2'nin yeni tarzının, ikisinden de hoşlananlar arasındaki dengeyi kuracağını düşünüyor:

"Birçok kişi bölümlü formattan çok memnundu ve bir ay boyunca bir bölgede oynadıktan sonra bir sonraki geldiğinde yeniden oynanabilirlik konusunda oyuncuları bir nevi yeniden eğitmek için çalıştık. Ve oyunu eğlenceli hale getirmek istiyoruz, oyunu zevksiz bir hale getirmek değil. Hitman 2'de, 'Evet, bu oyunu oynamak istiyorum' hissini vermek istiyoruz. Yani bu bir düzeye koşmaktan ibaret değil. Farklı şeyler yapabilir, farklı şeyler denenebilir ve insanlar farkına varırlar: 'İşte Hitman tam anlamıyla bu.'

Ama o formatta çok mutlu olmayan insanlar vardı. Bu yüzden Hitman 2 için herkesi bir araya getirmek istedik, böylece herkes mutlu olacak."

Hitman 2 13 Kasım 2018'de gelmeden önce öğrenecek çok şey var. Oyunun şu ana kadar 6 noktasından ikisi, Miami ve Kolombiya açıklandı.