The Last of Us Part 2'de düşmanlar daha gerçekçi olacak

The Last of Us Part 2'de düşmanlar daha gerçekçi olacak
The Last of Us Part 2 yönetmeni Neil Druckmann, oyunun yeni düşman tipi Shambler'ların özenle uyarlandığını ve dahil edilmesinin hikaye bağlamında anlamlı olacağını söyledi. Ayrıca insan düşmanların daha gerçekçi ve farklı...

The Last of Us Part 2 yönetmeni Neil Druckmann, oyunun yeni düşman tipi Shambler'ların özenle uyarlandığını ve dahil edilmesinin hikaye bağlamında anlamlı olacağını söyledi. Ayrıca insan düşmanların daha gerçekçi ve farklı olacağını ekledi.

Druckman PlayStation Blog'da: "İlk oyunda enfeksiyonun farklı aşamaları ile ilgili tüm bilgiler var. Şimdi neden farklı aşamaların olduğunu göstermeliyiz. Neden bu şeyler mutasyona uğruyor? Bu konuya girmeden çevre ve bu mutasyonların ortaya çıkması için ne kadar zaman geçtiği hakkında yeni şeyler var." açıklamasını yaptı.

Druckmann, Shambler'ların The Last of Us Part 2'de mücadeleye nasıl daha fazla derinlik katacağına da değindi:

"Mesafeyi hızla kapatan Runner'lar var. Yavaş hareket eden ancak tek vuruşta öldüren Clicker'lar var. Shambler'lar saldırı alanı oluşturacaklar; etraftaki her şeyi yakan gaz asidi bulutları var. Cildinizi yakıyor. Demoda gördüğünüz gibi çoğunlukla kendi başlarına olacaklar. Gerçekten ilginç çünkü sizi yaralayan bir bulut var. Aynı zamanda görüşünüzü de engelliyor ardından Runner'lar devreye giriyor. Böylece kombinasyonlar gerçekten durumu daha ilginç hale getirecek."

Yönetmen ayrıca Neil Druckmann, Naughty Dog'un amacının The Last of Us Part 2'deki oyun içi şiddete gerçekçi bir yaklaşım sunmak olduğunu ve sert, özgün bir deneyim için insan düşmanları daha gerçekçi ve akıllı tasarladıklarını belirtti:

"Bir aksiyon oyununda şiddeti gerçekçi bir şekilde ele almak istiyoruz. Bir örneği de oyundaki her insan düşmanın Omar veya Joe gibi farklı bir isme sahip olması. Naughty Dog için bunu uygulamak önemsiz bir işti. Sadece yeni teknoloji değil çok fazla kayıt yatırımı gerektiren büyük bir işti. İletişim kurma biçimleri çok daha karmaşık. Bunu onların sadece bir NPC ya da aptallık engeli gibi olmadığını hissettirmek için yapıyoruz. Düşünceleriniz en iyi hikayelerin bazılarında olduğu gibi gerçekten ilginç şekillerde tetiklenecek. Bunun için uğraşıyoruz."

Druckmann ayrıca Naughty Dog'un The Last of Us Part 2'de bazı oyuncuların öldürmekten kaçınmak isteyebileceğini ve bunun ciddi bir zorluk teşkil etmesine rağmen oyuncuların "tamamen gizlilikle" geçebilecekleri bölümler olacağını da ekledi.

Son olarak geliştiricinin The Last of Us Part 2'nin geliştirme sürecinde ağzını sıkı tuttuğunu ve sabırla bekleyen oyuncular için hiçbir şeyi mahvetmek istemediklerini söyledi: "Burada insanlar demoyu oynuyor olsalar da, hikaye fragmanı yayınlasak da, hikayeyi mahvetmemek ve onu özel kılan ve özellikleri sızdırmamak için çok dikkatli olduk."

The Last of Us Part 2, 21 Şubat 2020'de PlayStation'e özel olarak çıkacak. Ellie'nin yeni savaş yetenekleriyle ve yükseltme sistemi de oyundaki yenilikler arasında. Gelecek haberler ve duyurular için takipte kalın!