Rage 2'nin Nanotrite güçleri süper kahraman deneyimi sunuyor

Rage 2'nin Nanotrite güçleri süper kahraman deneyimi sunuyor
id Software ve Avalanche Studios'un Rage dünyası üzerine kurulan yeni oyunu Rage 2 yeni zirveler hedefliyor. Geliştiricilerin bunu başarma yollarından biri ise: Nanotrite güçler. 2011'deki Rage oyununda da Nanotrite konsepti vardı;...

id Software ve Avalanche Studios'un Rage dünyası üzerine kurulan yeni oyunu Rage 2 yeni zirveler hedefliyor. Geliştiricilerin bunu başarma yollarından biri ise: Nanotrite güçler. 2011'deki Rage oyununda da Nanotrite konsepti vardı; ancak, oyunculara yetenekler sağlamıyordu. Öyleyse Rage 2, diziye “çorak süper kahramanı” tanıttı.

Rage 2'nin evrimi ve gelişim süreci

Avalance Oyun Tasarımcısı Loke Wallmo GamesTM ile yaptığı röportajda, Rage 2'nin Nanotrite güçlerinin oyunculara nasıl süper kahraman gibi hissettireceğini açıkladı.

"Bu fikir üzerinde biraz düşündük. Nanotrite güçleri oyunculara artan dinamizm, artan hareket ve silahsız savaşma yolları sunuyor. Elbette mücadelelerin çoğunda silah kullanacaksınız. Ancak Nanotrite güçleri karışıma çok şey katıyor; kitle kontrolü, hareketlilik, fiziksellik ve hileler deneyimi geliştirmeye yardımcı oluyor. Bu özelliği elde etmemiz uzun sürdü, ama bence oynadıktan sonra göreceğiniz gibi, gerçekten çok iyi çalıştığını hissedeceksiniz."

Rage 2

id Software Studio Yönetmeni Tim Willits ise şunları ekledi:

"Her şey sizi aksiyona içine biraz daha hızlı hazırlıyor. Rage 2'nin böylesine büyük bir açık dünyaya sahip olması nedeniyle, savaşa istediğiniz yerden ve istediğiniz şekilde yaklaşabilirsiniz. Örneğin, yetenekleri kullandığınız için sizi ödüllendiriyoruz. Overdrive'ınızı şarj ediyor, farklı ikmaller alıyorsunuz. Sizi savaşa sokmamızın ve sizi orada tutmanın birçok yolundann biri."

Daha önceki oynanış görüntülerinde de görüldüğü gibi, parlak ve renkli bir estetik Rage'e yeni bir ek getiriyor. Cesur, yeni görseller Rage 2'nin yeni bir yönde ilerleme isteğinden daha fazlasını temsil ediyor. Aynı zamanda Rage'in kimliğinin bir parçası olarak devam ediyor.

Willits Rage'den sonraki süreci ve değişim isteğini şöyle anlattı:

"Aslında birçoğu, ilk olarak Rage'den uzaklaştırma arzusundan geldi. Ardından Apex teknolojisiyle ormanlar, bataklıklar ve gelişmiş şehirler için neler yapabileceğimizi araştırdık. Ve bu bize bitki örtüsünün yanı sıra ışık ve renk getirdi. Bu daha renkli karakterlere sahip olmamıza neden oldu, insanlar evrimleşti ve daha renkli binalara ve gökyüzüne sahip olmamızı sağladı. Şimdi bir pazarlama sürecimiz var. Bize dünya için benzersiz bir kimlik oluşturmaya gerçekten yardımcı oldu."

Wallmo Rage 2'nin odağını detaylandırdı:

"Rage 2, araçlarda daha fazla silah daha fazla gelişim ve bunun gibi daha üst düzey şeyler üzerine odaklanma anlamında farklı. Bu yüzden araçlar gitmek istediğiniz yer için farklı bir başlangıç noktası yaratıyor. Ama biz gerçekten araçlara o kadar da çok odaklanmıyoruz.

Şehirde savaşmak için tasarlanmış büyük bir savaş aracına sahip olacaksınız, ancak her şeyi sadece tekerlekleri döndürerek de sürdürebilirsiniz. Ve diğer bazı şeyler de. Dünyayı dolaşmak ve ne yapmak istediğinizi öğrenmek kesinlikle size kalmış. Sahip olduğunuz ana araçları yükseltebilir, silahları ve donanımlarını biraz özelleştirebilirsiniz."

Rage 2, PlayStation 4, PC ve Xbox One için 2019'da gelecek. Oyun hakkında daha fazlası için haber akışımızı takip edebilirsiniz.