For Honor'un 3. Yıl içeriği yeni harita ve kahramanla geldi

For Honor'un 3. Yıl içeriği yeni harita ve kahramanla geldi
Ubisoft'un çok oyunculu savaşçıları için 3. içerik yılı, Xbox One, PS4 ve PC'de başladı. Year of the Harbinger, For Honor'a yeni kahraman, yeni harita ve daha fazlasıyla geldi.Ubisoft'un son bilgilendirme videosuna göre, Year of...

Ubisoft'un çok oyunculu savaşçıları için 3. içerik yılı, Xbox One, PS4 ve PC'de başladı. Year of the Harbinger, For Honor'a yeni kahraman, yeni harita ve daha fazlasıyla geldi.

Ubisoft'un son bilgilendirme videosuna göre, Year of the Harbinger (3. Yıl) oyuna bazı farklılıklar getiriyor. For Honor'un 3. Yılı bir kez daha 2019'a yayılan dört sezondan oluşacak ve ilk sezon "Vortiger" Nisan ayının sonuna kadar devam edecek. Sezon 2, Mayıs-Temmuz arasında, Sezon 3 Ağustos-Ekim ayları arasında gerçekleşecek ve Aralık ayında başlayacak final sezonuyla 3. yıl sona erecek. Ayrıca Ekim ayı için Halloween etkinliği de planlanıyor.

Artık For Honor'a giriş yapanlar Shoguki, Warlord ve Peacekeeper gibi kahramanlara yapılan yenilemelerin yanı sıra, Eitrivatnen Gölü kıyısındaki bir liman kenti olan yeni harita Harbor'a erişebilirler. Ayrıca oyuncular Black Prior adlı, dev bir kalkana sahip yeni kahramanı da deneyimleyebilirler.

Kutsal Balaur düzeninin şövalyeleri, liderleri Vortiger Apollyon'un güç vaatleriyle sarsıldığında Black Priors doğdu. Yenilgisiyle düzen dağıldı ve yok oldu. Şimdi, Black Priors geri döndü ve Vortiger için savaşıyor. Geçmişi değiştirmek ve Şövalyelere sadakat sözü vermek istiyorlar.

Yeni kahraman Black Prior'un oynanış fragmanını buradan izleyebilirsiniz.

For Honor 3. Yıl, Season Pass sahipleri için yayınlandı ve 7 Şubat'tan itibaren 15.000 Steel karşılığında tüm oyuncular tarafından satın alınabilecek.

3. Yılın geri kalanına bakacak olursak, For Honor'a 2. Sezonun bir parçası olarak yeni bir Samuray kahramanı, 3. Sezonun parçası olarak yeni bir Viking kahramanı ve final sezonunda da yeni bir Wu Lin kahramanı tanıtılacak. For Honor için 2019 boyunca ek haritalar, donanımlar, efektler ve kişiselleştirme seçenekleri de planlandı ve Ubisoft, tepki süreleri ve intikam sistemi, atak sisteminin dengelenmesi ve hedefleme iyileştirmeleri gibi konularda iyileştirme sözü verdi.