E3 2018: Sony Nioh 2'yi yeni fragmanla açıkladı!

E3 2018: Sony Nioh 2'yi yeni fragmanla açıkladı!
Sony'nin E3 2018 basın toplantısı sürprizlerle doluydu ve bir diğer sürpriz de PS4 için geliştirilmekte olan Nioh 2'nin duyurulmasıydı. Team Ninja bir kez daha oyunun arkasındaki geliştirici, ancak Sony'nin yayıncı rolünde...

Sony'nin E3 2018 basın toplantısı sürprizlerle doluydu ve bir diğer sürpriz de PS4 için geliştirilmekte olan Nioh 2'nin duyurulmasıydı. Team Ninja bir kez daha oyunun arkasındaki geliştirici, ancak Sony'nin yayıncı rolünde olup olmayacağı net değil.

İlk Nioh, PC'ye gelmeden önce PS4 için 2017'de çıkış yaptı, daha sonra PC platformuna da yayınlandı. Serinin yeni oyununun PS4'den başka herhangi bir platforma gelip gelmeyeceği bilinmiyor. Duyuru, Nioh'un hala yeni bir oyun olduğu düşüncesi nedeniyle sürpriz olarak geldi. Team Ninja'nın son yapımları muhtemelen Ninja Gaiden'in kalitesine erişemediği için için son yıllarda oldukça eleştiriliyordu. Ancak Nioh birçok kişinin görüşüne göre bir dönüşe işaret etti.

Nioh'un ilk oyununun yönetmeni Fumihiko Yasuda, Nioh 2 için uygun bir evrimi yaratmayı, ancak dramatik bir değişim yaratmak istemediğini söyledi. İlk oyun iyi karşılanmış olmasına rağmen, Team Ninja'nın Nioh'un gelişimi sırasında başaramayacağı belli şeyler vardı. Yasuda bunları düzeltmeyi umuyor.

Nioh 2'de karakter özelleştirmesi olacak!

Yasuda, Nioh 2'nin hikayesine dair ayrıntıları açıklamadı, sadece orijinal oyunun anlatımına bağlı kalacağını ima etti. Geliştirici hala yerini ve zamanını sır gibi saklıyor. Yasuda, stüdyonun oyuncuların geri bildirimlerine dayanarak, karakterlerinin cinsiyetlerini ve ırklarını seçmelerine izin vererek, stüdyonun karakter özelleştirmesini ekleyeceğini söyledi. Bu, Nioh 2'de ilk oyundan William olarak oynamayacağımızı büyük ölçüde kanıtlıyor.

Nioh 2 zor bir oyun olacak, ancak geliştirici oyuncular için daha tatmin edici ölümler yapmayı umuyor. Yasuda, ilk oyunda olduğu gibi, Team Ninja'nın geri bildirim için ücretsiz demo sunmayı planladığını ekledi.

Takım Ninja kreatif yönetmeni Tom Lee, stüdyonun yeni oyuna yaklaşımında duygusallık hissettiğini ve geliştiricinin özgün bir oyun yapma sürecinde biraz temkinli ve kaygılı olduğunu söyledi.