E3 2018: Ghost of Tsushima hakkında detaylar ortaya çıktı!

E3 2018: Ghost of Tsushima hakkında detaylar ortaya çıktı!
Los Angeles'ta düzenlenen E3 2018'deki PlayStation Live kapsamında, Ghost of Tsushima'nın yönetmeni Nate Fox oyun hakkında bilgiler verdi.Ghost of Tsushima'nın görsellerinde minimalizm üzerine güçlü bir odak var. Dağınıklık yok...

Los Angeles'ta düzenlenen E3 2018'deki PlayStation Live kapsamında, Ghost of Tsushima'nın yönetmeni Nate Fox oyun hakkında bilgiler verdi.

Ghost of Tsushima'nın görsellerinde minimalizm üzerine güçlü bir odak var. Dağınıklık yok ve Japonların tarzında estetik bir kavram içeriyor. Ghost of Tsushima demosu daha iyi bir sinematik etkiye sahip olmak için kullanıcı arayüzünü göstermiyor. Ancak elbette oyun aslında bir kullanıcı arayüzüne sahip olacak.

Geliştiriciler, oyuncunun Tsushima adasında kaybolmasını istiyor. Uçsuz bucaksız açık bir dünya bizleri bekliyor olacak.

Oyunda yer alan "ölümcül hassasiyet", samuray dövüşü ve kılıçlar daha çıkmadan önce gerilimi hissettiriyor. Oyunun tonu üç kelimeyle açıklanabilir: Çamur, kan ve çelik.

Ghost of Tsushima'da karakter ilerlemesi olacak. Oyuncular çok sayıda navigasyonel seçeneğe sahip. Gizlilik oyunun bileşenlerinden biri ve ezici üstünlüklere karşı savaşmak için geliştirmesi gereken bir samuraylarla ilgili bir kurgu. Ninja benzeri yetenekleri öğrenmemiz muhtemel.

Ghost of Tsushima samuray kültürünü ve geleneklerini hissettirecek

E3 konferansında yukarıda görülen içerik bir yan görev ve ana hikayenin bir parçası değil. İyi insanların zaman zaman kötü kararlar verdiği gerçeğini belirtiyor. Gösterimde Moğol İşgali sırasında oyunun at binme mekanikleri, Kurosawa savaşı ve yay kullanan bir yoldaş Masako göze çarpıyor. Ghost of Tsushima hemen hemen bire bir savaşlarla adeta bir dövüş oyunu gibi görünüyor.

PlayStation Blog yazısında Sucker Punch, ana karakterin Jin Sakai olduğunu açıkladı. Karakter maceralarını deneyimleyeceğimiz güçlü bir samuray savaşçısı ve Ghost of Tsushma'da oyuncuları Japon tarihine ve samuray kültürünün intikam, güçlenme ve umut dolu ikonik samuray geleneklerine götürecek.

Masako da bir samuray ve gösterilen görev onun hikayesine dayanan bir yan görev. Sucker Punch, Jin'in savaş tarzının bazı samuray tekniklerini terk ettiğini ve "sessiz bir suikastçının şiddetli zarafeti" haline geldiğini belirtiyor. Bu da oyunun ilerleyişinde yeni teknikler öğreneceğimize işaret ediyor.