Diablo 4 Atları Yakında Daha Az Korkunç Oluyor
Geliştirici, Diablo 4'ün atları için çok istenen bir dizi iyileştirme yapıyor. Oyunun açık dünyasında ata binme hissi, binme/binme ile ilgili soğuma süreleri, geliştiricinin değindiği noktalar arasında yer alıyor. At konuşması, en son Campfire Chat akışı sırasında tartışılan ana konulardan biriydi; burada geliştirici, atınızı etrafta gezdirmenin ne kadar sinir bozucu olduğunu kabul etti.
Geliştirici ekip Diablo 4 için iyileştirme yaptı
Birincisi, atlar geometrinin en küçük parçalarına takılıp kalıyor ve takılınca tamamen duruyorlar. Bu, düzeltilmesi en zor şeylerden biri olacak çünkü çarpışma ve at mekaniğinin dışındaki diğer alanlarda bir dizi değişiklik içeriyor. Ama bu Blizzard'ın üzerinde çalıştığı bir şeydir.
Daha yakın bir gelecekte, atların barikatları aşmasını bekleyebilirsiniz. Diablo 4'teki en sinir bozucu şeylerden biri, dünyayı dolaşırken etrafınızda beliren ve sizi durup savaşmaya zorlayan iskelet/haydut engelleri/kemik çemberleridir. İleride, bir desteği etkinleştirmek bu engelleri aşacaktır. Canlı yayının ardından oyun direktörü Joe Shely, Twitter'da bu noktayı açıklığa kavuşturmaya devam etti.