Dead or Alive 6 yönetmeni SF 5'in eksiklerinden ders alıyor

Dead or Alive 6 yönetmeni SF 5'in eksiklerinden ders alıyor
Street Fighter V oyuncuları özellikle tek oyunculu deneyimdeki içerik eksikliğinden dolayı hayal kırıklıklarını dile getirdiler. Oyunun hikaye modu bir saat içinde bitirilebiliyordu ve sunacak çok şeyi yoktu. Diğer özelliklerler...

Street Fighter V oyuncuları özellikle tek oyunculu deneyimdeki içerik eksikliğinden dolayı hayal kırıklıklarını dile getirdiler. Oyunun hikaye modu bir saat içinde bitirilebiliyordu ve sunacak çok şeyi yoktu. Diğer özelliklerler de tamamen eksikti ve sonunda Capcom güncellemelerle ek içerik vadetmişti. Tüm bu eksiklikler Dead or Alive 6 için yanlışları görebilmek adına harika bir örnek oldu.

GameSpot'a konuşan Dead or Alive 6'nın yönetmeni Yohei Shimbori, Team Ninja'nın oynaması ücretsiz olan Dead or Alive 5 oyununun yanı sıra diğer dövüş oyunlarından, özellikle de Street Fighter V'ten birkaç ders aldığını açıkladı:

"Dövüş oyunlarının birbirlerinden farklı kitleleri var. Bazıları hikaye için oynuyor, bazıları Espor için oynuyor. Street Fighter V çıktığında, oyunun hikaye modu olmadığını ve bununla ilgili pek çok tartışma yaşandığını gördük. Böylece insanların dövüş oyunlarında hikaye modu istediklerini biliyorduk. Ayrıca bazı karakterlerin kitlesi oluştuğunu gördük. Dead or Alive 5'te ve ücretsiz oynanabilen sürümlerinde buna yoğunlaştık. Hayranların Dead or Alive 6'daki genişletilmiş kişiselleştirme seçenekleriyle karakterlerin kendi kişisel versiyonlarını yaratmasını istedik."

Ayrıca Shimbori geçmişte belirttiği gibi Esporu da gözetiyor. Esporun artan popülaritesinin kendisini mutlu ettiğini ve bu alana girmek amacıyla Dead or Alive 6'yı genişletmek istediğini ekledi.

Dead or Alive 6 geçtiğimiz haftalarda 1 Mart 2019 tarihine ertelenmişti. Oyun PlayStation 4, Xbox One ve PC için piyasaya sürülecek.