Call of Duty: WW2 güncellemesi: Sınırsız Sprint ve Sınıflar

Call of Duty: WW2 güncellemesi: Sınırsız Sprint ve Sınıflar
Sledgehammer Games, Call of Duty: WW2 için oyunda büyük değişiklikler yapan büyük ve yeni bir güncelleme yayınladı.10 Nisan'da yayımlanan ve oyunun ikinci genişlemesinin lansmanına denk gelen bu güncelleme, oyuncuları daha fazla...

Sledgehammer Games, Call of Duty: WW2 için oyunda büyük değişiklikler yapan büyük ve yeni bir güncelleme yayınladı.

10 Nisan'da yayımlanan ve oyunun ikinci genişlemesinin lansmanına denk gelen bu güncelleme, oyuncuları daha fazla cesaretlendiren bir deneyim için sınıf sistemini yeniden oluşturuyor, ancak yeni özelliklerden en ilginç olanı oyuna sınırsız sprint ekleme kararı.

Oyunun tarihsel seçenekleri ve "yere sağlam basan" tasarım felsefesine için verilen bu karar, WW2'nin diğer Call of Duty oyunlarından daha yavaş bir his vereceği anlamına geliyordu.

Bazılarının sevdiği, bazılarının ise nefret ettiği bir karardı. Call of Duty'i beğenerek oynayan biri olarak, oyunun rekabetçi çok oyunculu bölümünün daha yönetilebilir ve erişilebilir hale getirilmesini ve sınırlı sprint'i seviyordum. Ama bu, oyunu seri oynamayı tercih edenleri sevindirecek bir haber.

Sledgehammer'daki multiplayer tasarımcısı Greg Reisdorf bu kararın "Call of Duty ve oyunun tarihsel ortamına daha iyi uyduğunu" belirtti. "Sınırlı sprintin kısıtlılığı oyunu oynamaya gerçekten yarar sağlamıyor. Bu yüzden sınırsız sprint artık tüm bölümlerde standart."

Call of Duty, bu değişiklikle ani bir hız değişikliği hissettirmiyor. Aslında zaman zaman daha yavaş hissettiriyor. Sledgehammer global sprint hızını, sınırsız sprint hızını hesaplamak için 1.4x'den 1.3x'e düşürdü. Ancak sınırsız sprint, daha büyük bir alanı daha hızlı kapatabileceğiniz anlamına geliyor. Bu da özellikle büyük haritaların veya Savaş modlarının bazılarını oynarken yarar sağlıyor.

Call of Duty: WW2'nin sınıflarında da değişiklikler yapıldı

Sınıflar için tüm beceriler artık techizatınızın bir parçası olarak seçtiğiniz standart eklentiler oluyor ve bunun yerine sınıf başına dördüncü yeni yetenek var. Bu ekstra esneklik, en az kullanılan iki bölüm olan Zırhlı ve Seferi kuvvetlerinin oyunda daha fazla yer almasını hedefliyor.

Ve son olarak, Sledgehammer Bang temel eğitimini kaldırdı ve temel eğitimi değiştirdi çünkü taktik ekipmanlar ve fırlatıcılar hemen hemen herkes tarafından kullanıldı. Şimdi, tüm techizatlar ölümcül ve taktik ekipmanlarla donatılabilir ve roket fırlatıcılar global olarak ikincil seçilebilir.