Mikro ödemeler Star Wars Battlefront 2'ye geri dönüyor!

Mikro ödemeler Star Wars Battlefront 2'ye geri dönüyor!
EA, Wall Street Journal'a Star Wars Battlefront 2'nin çıkışının ilk çeyreğinde 9 milyon kopya satığını açıkladı. Bu rakam, 2015 Battlefront'un ilk çeyrek performansı 13 milyon kopyanın büyük ölçüde altında. EA'in...

EA, Wall Street Journal'a Star Wars Battlefront 2'nin çıkışının ilk çeyreğinde 9 milyon kopya satığını açıkladı. Bu rakam, 2015 Battlefront'un ilk çeyrek performansı 13 milyon kopyanın büyük ölçüde altında. EA'in mali işler müdürü Blake Jorgensen kazanç açıklaması sırasında Battlefront II'nin daha düşük performans gösterdiğini söyledi. EA, ilk çeyreğinde Battlefront 2 için 10 milyon satış hedefliyordu. Hal böyle olunca mikro ödemeler yine gündeme geldi.

Jorgensen, WSJ'ye yaptığı açıklamada, mikro ödemelerin Star Wars Battlefront 2'ye "önümüzdeki birkaç ay içinde" geri döneceğini doğruladı. Mikro ödemeler; oyuncuların gerçek para karşılığında çeşitli karakterleri ve sınıfları geliştirmelerine yarayan Yıldız Kartlarını içeren eşya kasaları satın almalarını sağlayacaktı. Ancak EA topluluğunun tepkisi sonrasında oyun yayınlanmadan hemen önce Battlefront 2'den kaldırılmıştı.

EA, Battlefront 2'nin gerçek para karşılığında oyunu etkileyen öğeler içeren eşya kasaları vermesi nedeniyle eleştiri oklarını üzerine çekmişti. EA, "oyun deneyimini artırmak için bir araç" olarak mikro ödemelere inandığını söyledi. Bununla birlikte, şirket benzer bir tepkiden kaçınmak için bunu doğru şekilde yapması gerektiğini belirtti.

EA mikro ödemeler konusunda ısrarcı...

EA: "Gelecekte opsiyonel dijital gelir içeren canlı servislerin, doğru yapıldığında oyunlarımızdaki deneyimi genişletebilecek ve geliştirebilecek çok önemli bir seçim olduğuna inanıyoruz. Oyunlarımızda ve canlı servislerimizde doğru deneyimi sunmak için oyuncularımızla sürekli olarak çalışmaya kararlıyız." dedi. Bu sistemin üç stüdyonun işbirliğine dayalı şekilde geliştirildiğini, dijital ekonomi üzerine yapılan tartışmaların onlar için bir öğrenme deneyimi olduğunu ekledi.

EA, Battlefront 2'yi oyuncuları kazanmayı hedefleyen bir oyun haline getirme çabalarının olduğunu belirtti. Battlefront 2 ilk üç ay boyunca, 2015'teki Battlefront'dan iki kat daha fazla oyun süresi kaydetti.