It Takes Two önemli bir başarı elde etti

It Takes Two önemli bir başarı elde etti
It Takes Two çıktığı günden bugüne önemli başarılar elde etmeye devam ediyor. Pek çok oyuncuyu kendine bağlayan oyun, önemli bir satış başarısını geride bıraktı.

Hazelight Studios, yakın zamanda yeni bir Twitter gönderisi paylaştı. Stüdyo gönderide, en son piyasaya sürdükleri oyunlarının başarısından söz etti. Ortak bulmaca-platform oyunu It Takes Two 10 milyondan fazla kopya satış başarısına ulaştı. Oyun, Friend-Pass adı verilen bir sisteme dayanıyor. Yani, oyunu satın alan bir arkadaşınız varsa yapımı sizinle paylaşabiliyor. Böylece oyunu deneyimlemek için sizin cebinizden bir kuruş bile para çıkmıyor. Oyun fiyatlarının bu denli yüksek olduğu bir dönemde ülkemiz oyuncuları için önemli bir jest olarak görülebilir. It Takes Two, yerel bölünmüş ekran co-op deneyimine de olanak tanıyor. Böylece aynı evde yan yana arkadaşınız ile kıyasıya bir rekabet içerisine girebilirsiniz.

it-takes-two-onemli-bir-basari-elde-etti

It Takes Two, 10 milyondan fazla sattı

It Takes Two, Hazelight Studios'un ikinci yapımı olarak oyuncuların karşısına çıktı. Stüdyonun ilk oyunu ise yine co-op bir oynanışa dayanan A Way Out olmuştu. It Takes Two'nun hikayesi yakında boşanacak olan Cody ve May çiftinin yas tutan kızlarının bir dileği üzerine küçük oyuncak bebeklere dönüştürülmesini anlatıyor. Çift, ilişki sorunları ile başa çıkmaya çalışıyor. Bu sırada çok sayıda çevresel bulmaca, platform oluşturma zorlukları, değişen oyun dizileri ve eğlenceli boss dövüşleri oyuncuları karşılayan etmenler oluyor. Yapım, piyasaya sürüldüğünde evrensel bir başarıyı beraberinde getirdi. 2021 Oyun Ödülleri kapsamında Yılın Oyunu ödülünün sahibi olmuştu.

[embed]

Hazelight Studios, iki oyunculu co-op oyunlara ilgi duyan Lübnanlı-İsveçli yönetmen Josef Fares tarafından kuruldu. Stüdyonun ilk oyunu, hapishaneden kaçmak için bir araya gelen ve yeni tanışmış olan iki mahkumu konu alıyordu. Aksiyon-macera türüne sahip olan yapımın adı A Way Out idi. İyi bir satış başarısı elde eden oyun, Hazelight Studios'un çıkış performansını da sergiliyordu.

İki oyunun elde ettiği başarı göz önüne alındığında, birlikte oynanan ve iki oyuncu etrafında tasarlanan co-op oyunlara oyuncular tarafından talep duyulduğunu gösteriyor. Modern oyunların büyük çoğunluğu yerel çok oyunculu modlardan kaçınıyor. Son zamanlarda bu oyunlara bir örnek ise Halo Infinite olmuştur. Geliştiriciler önce bölünmüş ekranlı co-op hikayesi ekleyeceklerini belirtse de, bu fikir bir süre sonra iptal edilmişti. Böyle bir dönemde It Takes Two'nun piyasaya çıkması, oyuncuların co-op oynanışa olan özlemini gidermeye yetmişti. Oyunun YouTube ve Twitch gibi platformlarda da videoları ve canlı yayınları paylaşılmış ve popüler olmuştu.

Sizler It Takes Two hakkında neler düşünüyorsunuz? Elde ettiği satış başarısını nasıl buldunuz? Fikirlerinizi yorumlar kısmından bizlerle paylaşmayı unutmayın!