EA Motive stüdyosu başkanı Jade Raymond görevinden ayrıldı

100

EA, Motive stüdyosu başkanı Jade Raymond‘ın şirketten ayrıldığını açıkladı. Stüdyo, yakın zamanda Star Wars Battlefront II üzerindeki çalışmalarıyla biliniyordu, ancak ufukta dahası da var.

Sony için programcı olarak kariyerine başlayan Raymond, Electronic Arts‘ta Electric Playground muhabiri olarak devam etti ve ardından Ubisoft Montreal‘de çalışmaya başladı. Aynı zamanda Ubisoft Toronto’nun yönetici ve kurucu üyesiydi. Orda Assassin’s Creed ve Watch Dogs gibi Ubisoft yapımlarında yer alan Raymond, Montreal merkezli Motive stüdyosunu kurmak için 2015 yılında EA’ye katıldı.

Motive, Visceral Games kapatılmadan önce Amy Hennig’in yönettiği Star Wars projesinde ve yer almıştı. Daha sonra proje iptal edilmişti. Motive, geçen yılki tartışmalı Star Wars: Battlefront II oyununun gelişimine de yardımcı oldu.

EA stüdyonun başına Samantha Ryan’ı getiriyor

Şu anda EA‘in mobil, Maxis ve Bioware stüdyolarını yöneten Samantha Ryan, EA Motive koltuğunu devralıyor. Ryan’ın bundan sonra Kuzey Amerika’daki tüm stüdyolardan, Respawn ve EA Sports’tan sorumlu olacak.

EA açıklamasında: “Jade bizimle olduğu süre içerisinde, harika ekipler oluşturmaya yardımcı oldu. Motive ve diğer stüdyolarda devam eden projelerimiz değişmeden devam ediyor. Çabalarından dolayı minnettarız ve Jade’e bir sonraki macerasında en iyi dileklerimizi sunuyoruz.” cümlelerine yer verdi.

Raymond’ın kariyeri için denecek pek bir şey yok, bundan sonraki kariyerinde de aynı çizgide ilerleyecek gibi görünüyor.